Wednesday, December 11, 2013

Чиний өөртөө батлах ёстой 10 үнэн - Би сэтгэл зүрхээ дагадаг!

Дараах зүйлсийг ерөөсөө ч ичихгүйгээр чангаар хэлээд үзээрэй. Яагаад гэвэл чиний өөртөө баталж, бардам дуугарах ёстой 10 “тод” зүйл юм шүү.
1. Би сэтгэл зүрхээ дагадаг
Асуудалдаа бүү ороогд. Харин мөрөөдөлдөө хөтлүүлж бай. Ямар амьдралыг хүсдэг вэ, тэгж л амьдар. 1000 удаа алдаж үзсэн бол баярла. Ямартай ч чамд харамсал үлдээгүй байна шүү дээ. Сэтгэл зүрхээ мөрөөдлийнхөө төлөө зориулсан гэдэг чинь л том бахархал. Хийж үзмээр байгаа зүйлээ хийж, явмаар байгаа газар луугаа яв. Нүдээ “нээлттэй”-гээр мөрөөд. Бодит болгох ганц үйлдлийг л өдөрт хийхэд хангалттай. Тиймээс яг одоо бахархалтайгаар хэл. “Би сэтгэл зүрхээ дагадаг!”
2. Би өөрөөрөө бахархдаг
Хорвоо дэлхий дээр ямар олон хүн чам шиг болохыг хүсдэг гээч. Чи өөрөө бахархдаг байх ёстой.
3. Би өөрчлөлт хийж чаддаг
Хэрвээ чи хэн нэгний амьдралд сайн нөлөө үзүүлвэл эргээд тус нь заавал ирдэг. Бүр чамд мэдэгдэхгүй байдлаар ч гэсэн. Яагаад гэвэл бусдын аз жаргалын төлөө, эсвэл арай бага зовог гэсэндээ хийсэн үйл бүхэн буян болдог. Чи өөрчлөлт хийж чадна.
4. Би нөхцөлгүй хайр ямар байдгийг мэднэ
Төгс хүнийг хайрлахдаа биш төгс биш хүнийг төгс аргаар хайрлах л хамгийн агуу. Чи нөхцөлгүй хайр яаж мэдрэгддийг мэддэг.
5. Би аз жаргалтай хүн
Чи үргэлж тэгж боддог байх. Өглөө алхахдаа, хайртдаа үнсүүлэхдээ, ажиллаж ажиллаж гэртээ орж ирэхдээ, хүүхдүүдийнхээ тэврэлтэд уусахдаа аз жаргалыг мэдэрч л байгаа. Харин чангаар хэлж үзсэн үү? Тэгвэл яг одоо хэлээрэй. Чи энэ дэлхийн хамгийн аз жаргалтай хүн!
6. Би өөрийнхөө хамгийн сайн хувилбар
“Хэн нэгний хоёр дахь хувилбар байснаас өөрийнхөө эх хувь нь бай” гэдэг үгийг үнэн гэж итгэдэг биз дээ. Цор ганц л байгаа юм чинь шилдэг нь болоход асуудал байгаа гэж үү? Чи өөрийнхөө хамгийн сайн хувилбар байж чадна.
7. Би цагаа үр ашигтай өнгөрөөдөг
Минут бүр чинь үнэ цэнэтэй. Чамд өдөр бүр хангалттай байдаг ч гэсэн өдөр өнгөрөхөд л бүгд алга болдог. Тиймээс өөртөө зоригтойгоор, чанга дуугаар хэл. “Би цагаа үр ашигтай өнгөрөөдөг!”
8. Би өөртэйгээ шударга байдаг
Алдаагаа ч, дутагдлаа ч хүлээн зөвшөөрдөг, чи шударга хүн.
9. Би намайг гомдоосон бүх хүнийг уучилсан
Зовлон угтаа бүгд адилхан. Чи л түүнийг өөртөө хэр удаахаа шийддэг юм. Тиймээс дагаад хэлээрэй. “Би намайг гомдоосон бүх хүнийг уучилсан...”
10. Би юунд ч харамсдаггүй
Чамайг инээлгэдэг хүмүүстэй хамт бай. Дуртай зүйлээ хий. Урьд нь гарсан алдаа бүхэн одоо бүгд зөв болсон. Яагаад гэвэл тэд өнгөрсөнд үлдсэн болохоор тэр. Чи юунд ч харамсдаггүй!

0 Comments: